Špecifické právne záležitosti
Naše analytické a poradenské služby pomohli vyrásť
viac ako 100 firmám na celom Slovensku.
Stratégia, riadenie a procesy
Ľudské zdroje
Ekonomika, financie, dane a účtovníctvo
Grantové financovanie zámerov
Ziskovosť produktového portfólia
Marketing a budovanie značky
Obchod a predaj
Inovácie produktov, služieb a procesov
ESG reporting a výpočet uhlíkovej stopy
Špecifické právne záležitosti
Všetky referencie
Kontraktácia nového informačného systému na plánovanie logistiky
Východisková situácia
Prevádzkovateľ systému zberu obalov mal záujem o dodanie informačného systému na plánovanie logistiky, skladového hospodárstva, monitorovania balíkov, on-line prepojenia systému so zbernými automatmi a zbernými prevádzkami a prepojenia s internými systémami spoločnosti. Bolo potrebné vytvoriť riešenia na mieru, keďže na trhu neboli dostupné vhodné „ready made“ riešenia. Dodávateľ systému mal k dispozícii časť systému použiteľnú pre účely klienta a zároveň musel značnú časť systému vytvoriť podľa jeho požiadaviek. Klient potreboval s dodávateľom uzatvoriť zmluvu o dielo, na základe ktorej by došlo k zhotoveniu, dodaniu a nasadeniu informačného systému tak, aby boli pokryté autorské práva k informačnému systému, boli nastavené mechanizmy na prechod k inému dodávateľovi a zabránenie vendor lock-in, zabezpečené riadne a včasné plnenie a vynucovanie plnenia zo strany dodávateľa. Pre zabezpečenie servisu, podpory a rozvoja informačného systému potreboval klient zaviazať dodávateľa formou servisnej zmluvy, kde časť služieb poskytovali iné subjekty ako sám dodávateľ, pričom bolo potrebné pokryť možnosti prechodu na iného poskytovateľa služieb a zabezpečenie kontinuity poskytovania služieb. Klient zároveň potreboval dodať časť hardvéru na zaznamenávanie prijatých balíkov, na servis dodaného hardvéru, ktoré bolo potrebné náležite pokryť zmluvami.
Zobraziť riešeniePrevádzkovateľ systému zberu obalov mal záujem o dodanie informačného systému na plánovanie logistiky, skladového hospodárstva, monitorovania balíkov, on-line prepojenia systému so zbernými automatmi a zbernými prevádzkami a prepojenia s internými systémami spoločnosti. Bolo potrebné vytvoriť riešenia na mieru, keďže na trhu neboli dostupné vhodné „ready made“ riešenia. Dodávateľ systému mal k dispozícii časť systému použiteľnú pre účely klienta a zároveň musel značnú časť systému vytvoriť podľa jeho požiadaviek. Klient potreboval s dodávateľom uzatvoriť zmluvu o dielo, na základe ktorej by došlo k zhotoveniu, dodaniu a nasadeniu informačného systému tak, aby boli pokryté autorské práva k informačnému systému, boli nastavené mechanizmy na prechod k inému dodávateľovi a zabránenie vendor lock-in, zabezpečené riadne a včasné plnenie a vynucovanie plnenia zo strany dodávateľa. Pre zabezpečenie servisu, podpory a rozvoja informačného systému potreboval klient zaviazať dodávateľa formou servisnej zmluvy, kde časť služieb poskytovali iné subjekty ako sám dodávateľ, pričom bolo potrebné pokryť možnosti prechodu na iného poskytovateľa služieb a zabezpečenie kontinuity poskytovania služieb. Klient zároveň potreboval dodať časť hardvéru na zaznamenávanie prijatých balíkov, na servis dodaného hardvéru, ktoré bolo potrebné náležite pokryť zmluvami.
Príprava podniku na predaj investorovi
Východisková situácia
Majiteľ spoločnosti, zameriavajúcej sa na výrobu plastových výliskov pre automobilový priemysel, sa blížil k dôchodkovému veku a nemal v rodine nástupníka. Namiesto angažovania externého manažéra sa rozhodol spoločnosť predať, užiť si peniaze a venovať sa svojim záujmom a rodine.
Zobraziť riešenieMajiteľ spoločnosti, zameriavajúcej sa na výrobu plastových výliskov pre automobilový priemysel, sa blížil k dôchodkovému veku a nemal v rodine nástupníka. Namiesto angažovania externého manažéra sa rozhodol spoločnosť predať, užiť si peniaze a venovať sa svojim záujmom a rodine.
Chcem odovzdať upratanú firmu svojim deťom
Východisková situácia
Majiteľ firmy chce odovzdať firmu dieťaťu, ktoré už pracuje 6 rokov v rodinnej firme na manažérskej pozícii. Majiteľ je aktívny inovátor, no zároveň je unavený, direktívny a autonómny. Chce sa z firmy vysunúť a prenechať jej riadenie do 2 rokov, zároveň nenechá nástupcu rozhodovať, vchádza mu do rozhodnutí, nedôveruje nástupcovi, lebo má iný štýl riadenia a komunikácie, s ktorým majiteľ nesúhlasí. Majiteľ chce firmu nástupcovi odovzdať „upratanú“ podľa seba, nepýtajúc sa na názor nástupcu a nevťahujúc ho do procesov.
Zobraziť riešenieMajiteľ firmy chce odovzdať firmu dieťaťu, ktoré už pracuje 6 rokov v rodinnej firme na manažérskej pozícii. Majiteľ je aktívny inovátor, no zároveň je unavený, direktívny a autonómny. Chce sa z firmy vysunúť a prenechať jej riadenie do 2 rokov, zároveň nenechá nástupcu rozhodovať, vchádza mu do rozhodnutí, nedôveruje nástupcovi, lebo má iný štýl riadenia a komunikácie, s ktorým majiteľ nesúhlasí. Majiteľ chce firmu nástupcovi odovzdať „upratanú“ podľa seba, nepýtajúc sa na názor nástupcu a nevťahujúc ho do procesov.
Príprava podniku na predaj
Východisková situácia
Záujem klientov o predaj podniku investorovi.
Zobraziť riešenieZáujem klientov o predaj podniku investorovi.
Krízový manažment a zavedenie štandardných nástrojov riadenia
Východisková situácia
Majiteľ sa ocitol v situácii, ke odišli z firmy kľúčoví zamestnanci a komunikačne a obchodne škodili firme. Jeden z nich založil priamu konkurenciu. Majiteľ preto musel nájsť cestu, ako situáciu ustáť a naďalej fungovať na trhu.
Zobraziť riešenieMajiteľ sa ocitol v situácii, ke odišli z firmy kľúčoví zamestnanci a komunikačne a obchodne škodili firme. Jeden z nich založil priamu konkurenciu. Majiteľ preto musel nájsť cestu, ako situáciu ustáť a naďalej fungovať na trhu.
Vybudovanie domova sociálnych služieb na strednom Slovensku
Východisková situácia
Záujem investora o výstavbu a prevádzku špecializovaného zariadenia pre ľudí trpiacich Alzheimerovou chorobou.
Zobraziť riešenieZáujem investora o výstavbu a prevádzku špecializovaného zariadenia pre ľudí trpiacich Alzheimerovou chorobou.
Predaj logistického centra o veľkosti 41 000 m²
Východisková situácia
Zadanie majiteľa bolo vyhľadať vhodného investora, realitný fond alebo finančnú skupinu ako záujemcu na odkúpenie centrálneho logistického skladu o veľkosti 41 000 m², spolu s významným nájomcom v oblasti predaja potravín, formou odkupu majetku „asset deal“.
Zobraziť riešenieZadanie majiteľa bolo vyhľadať vhodného investora, realitný fond alebo finančnú skupinu ako záujemcu na odkúpenie centrálneho logistického skladu o veľkosti 41 000 m², spolu s významným nájomcom v oblasti predaja potravín, formou odkupu majetku „asset deal“.
Efektívne investovanie v oblasti poľnohospodárstva
Východisková situácia
Klient chcel diverzifikovať svoje podnikanie umiestnením časti zdrojov v oblasti poľnohospodárstva.
Zobraziť riešenieKlient chcel diverzifikovať svoje podnikanie umiestnením časti zdrojov v oblasti poľnohospodárstva.